annelieandersson.blogg.se

Indonesien del 2

Publicerad 2023-07-23 17:13:36 i Allmänt,

Hej!
 
Jag hoppas att allt är bra med er! Här är det bara bra. Vi kom precis hem från en roadtrip i Europa. Lägger ut bilder från den resan när jag kommit i fas.
Vet att jag sa att jag skulle vara snabb med att lägga ut del 2, men det sket ju sig 😁 haha. Nu är min semester slut och jag är tillbaka på jobb. Ska ialf försöka hinna lägga ut mina senaste bilder. Känns tryggt att ha dem här 😊
 
I alla fall, här kommer fler bilder från Indonesien. 
 
Vi åkte från Giliöarna tillbaka till Bali, till Ubud.
Där besökte vi många vattenfall, risterasser och badade... massor. 
 
Många likadana bilder, men försök ni att bara välja en 😆
Bilderna blev lite blandade, men ni får leva med det. 
Tror detta var alla bilder. Nackdelen med att lägga ut bilderna så här långt efter är att man glömmer mycket av vad som har hänt, så blir inte så mycket text till bilderna.
Aja, Ha det så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela