annelieandersson.blogg.se

Sommar 2020

Publicerad 2020-10-14 14:55:47 i Allmänt,

Hej!
 
Jag hoppas att allt är bra med er! Denna sommaren har verkligen flugit iväg. 
Jag har varit hemma med Kian hela sommaren och vi har spenderat mycket tid med min familj.
Jag, Olof och Kian åkte till Ronneby brunn.
Påvägen hem stannade vi i Karlshamn och Kian ramlade ner i havet.. men det tyckte han bara var skönt 😁
Vi har även varit ute i skogen och hittat kantareller.
Lite fler bilder från i somras.
Kian fick sina fotbollskläder.
Dom höll på att borra utanför oss, så jag hittade Kian såhär när jag gick upp en morgon 😂
Kian vågar mer och mer doppa huvudet nu.
Kians teckning vi skickade in till sommarlovsmorgon
 
Ha det bra! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela