annelieandersson.blogg.se

Vår 🌞🌷

Publicerad 2018-05-11 09:16:00 i Allmänt,

Hej!!
Jag hoppas att allt är bra med er! 
Här är allt bra, skolan går fortfarande bra och snart har jag sommarlov ☺ helt galet att jag snart gått ett helt år! Jag som trodde att jag aldrig skulle klara av att plugga på högskolan/universitetet. 
Kian bara växer och växer. Han slutade med napp för ca 5 veckor sedan och likaså med välling. Han märke inte ens att vi tog bort nappen, men å andra sidan så verkade han inte alls vara i behov av nappen heller. Sedan Kian var sjuk för ett tag sedan så har han legat i vår säng, det var mysigt att ha honom där så det blev att han fortsatte sova hos oss. Men för lite mer än en vecka sedan sa han till mig att nä mamma nu vill jag sova i min säng, så han gick in och la sig där och har fortsatt sova där sedan dess. Vår stora kille ❤ 
Har ganska många bilder som jag inte lagt ut så blir en hel del bilder. Men här är ialf lite (många) bilder från tiden som gått. 
Dessa bilderna är från järavallen i början av april.
Här grillade vi nere på stranden. Och sista bilden är från när vi var påväg hem från förskolan. 
Utflykt i vallåkra. 
Höganäs marknad och kullaberg. 
Kian hittade en nyckelpiga som han blev helt fascinerand av! 
Och han tyckte det var väldigt roligt att kasta sten i vattnet. 
Detta inlägget blev väldigt långt så fortsätter i ett annat. 
Hej sålänge!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela