annelieandersson.blogg.se

Fortsättning..

Publicerad 2018-05-11 10:02:00 i Allmänt,

Hej igen 🙂
 
Här kommer lite bilder från när vi var nere på stranden med My, Paulina och hennes son Ruben.
Lite bilder från när vi hade picknick vid öresundsbron.
När Kian fick syn på rapsen så sa han "titta så många blommor mamma" och sken upp som en sol 🌞 
Vädret nu dom senaste dagarna har ju varit helt underbart, jag hoppas verkligen att det blir en fin sommar. Kian har varit ute nästan hela dagarna nu på förskolan och i onsdags hade barnen gått ner och badat i havet. Han trivs jättebra på förskolan nu så det är jätteskönt. Men alltid när man hämtar honom är han jättetrött och i förrgår somnade han på golvet under tiden jag var och gav katterna mat i köket 😝
Ni får ha det så bra så hoppas jag att det inte dröjer så lång tid tills jag skriver igen. 
Kram ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela