annelieandersson.blogg.se

Öland mm.

Publicerad 2018-08-08 18:48:54 i Allmänt,

Hej! 
 
Jag hoppas att allt är bra med er! Här är det bara bra ☺
Kian leker med sina bilar och jag ligger och vilar på soffan. På tal om bilar, så vet jag inte om jag berättat hur duktig Kian är på bilmärken! Jag vet inte hur många han kan, men det är väldigt många, fler än mig 😝 
 
Öland var jättebra detta året också och Kian älskade att sova i tält och dansa till all musik. Han trivdes verkligen bra där och pratar fortfarande om Öland. Här är lite bilder från när vi var där. 
 
Här är även några bilder från när vi var och badade utanför Ljungbyhed.
Efter vi varit och badat, var vi och plockade blåbär. 
För någon vecka sedan var vi uppe i vattentornet. 
Kian gjorde sin första "riktiga" gubbe för någon vecka sedan, tråkigt nog gjorde han den på mitt återkravsbrev från CSN så han fick göra en till 😝
Han gjorde även 2 fina hjärtan för ett tag sedan "för att han älskar mig så mycket" 😍
Här fick han prova en polisväst när vi var på karnevalen.
Och dessa bilderna är från i måndags när vi var i vallåkraskogen.
 
Idag var jag och Kian nere och badade med mamma och sen åkte vi och fikade hos dom. Vilket underbart väder det har varit denna sommaren, det får gärna fortsätta så ett tag till, men lite regn på nätterna får det gärna komma.
Snart tänkte vi åka upp till min farmor och som det ser ut nu så har vi tänkt göra en liten roadtrip genom Norge upp. Det ska bli så kul! 
 
Ha det så bra 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela