annelieandersson.blogg.se

Slut på mammaledigheten!

Publicerad 2016-11-22 14:23:00 i Allmänt,

Hej!

Hoppas att allt är bra med er, här är det bara bra.
Badrummet börjar bli klart och nu ska dom snart bara ha in toaletten och badkaret, äntligen!!

Såhär får man bada när man inte har ett badrum men det gör inte Kian något.
 

Igår var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig för nu är det slut på mammaledigheten.
Fick reda på förra veckan att Kian ändå kom in på förskolan vi hade som förstahandsval, så han börjar den 9 januari. Förskolan vi har valt har just nu bara en liten grupp men ska öppna upp i nya lokaler och ta emot 60 barn i början på mars så trodde inte vi skulle få någon plats där förrän då.

 

I torsdags var jag och Kian på Leos lekland, Kian sprang runder, hoppade på studsmatta, lekte i bollhav, åkte rutschkana och hade jätteroligt. Hade inte kameran med mig så kunde bara ta bilder med mobilen och det var inte så lätt att få någon bra bild på en pojke som verkligen inte kunde vara still 😝

 
I söndags var vi i vallåkra med Olofs mamma, systrar, morbror mm.. och drejade, det var roligt och jag och Olof gjorde varsin skål, vi får dom inte förrän i mars då dom ska brännas och så först.
 
Annars har det inte hänt så jättemycket, vi har vartit ute en del i skogen, varit lite på öppna förskolan och varit på ullared.
 
Bilder från när vi var på söderåsen för någon vecka sedan. 
 
Ha det så bra!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela