annelieandersson.blogg.se

Oktober

Publicerad 2015-10-02 17:04:25 i Allmänt,

Hej!

Nu var de jättelängesen jag skrev igen, ska försöka bli bättre :)

De är bra med oss alla, Kian växer som bara den och har blivit jätte duktig på att flytta saker mellan händerna och lyckas ofta få in nappen själv i munnen, han vill verkligen ha allt i munnen nu. Han har även börjat skratta mycket mer nu, skrattar ialf någon gång per dag och ler gör han nästan hela tiden när man pratar med honom ❤

I måndags var vi på kalas hos Olofs kusin ute i häljarp.
 
Tisdags var jag och Kian ute hos mamma och pappa och fikade ❤
I onsdags träffade vi Amelie och Hugo och efter de kom Alice och Madde hem till oss en liten sväng.
 
Igår hände de inte så jättemycket, Olof passade Julian och eftersom att han hade feber när Olof hämtade honom på dagis så vågade han inte ta hem honom här. Jag träffade Fredrica, Jennifer och deras kusin en liten stund på kvällen. 
Idag var My här och sen gick vi en liten runda på stan. 

 
Imorgon ska jag på Fredricas och Fredriks 25 års fest, Kian och Olof får bli hemma så inte Kian vistas bland så mycket folk och blir sjuk nu i förkylningstider. 

Det har de ju varit jätte fint väder hela veckan så jag och Kian har varit ute och gått minst en timme om dagen hela veckan. 
Nu ska vi iväg till Lödde och se om vi hittar någon present till dom imorgon sen blir de en lugn kväll framför tvn.
 
Ha de så bra!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela