annelieandersson.blogg.se

Kullaberg mm..

Publicerad 2018-07-09 10:13:58 i Allmänt,

Hej! 
Jag hoppas att allt är bra med er, här är det bara bra. 
Kian är ju ledig på måndagar så just nu sitter vi och leker med bilar. 
På onsdag eller torsdag (inte riktigt bestämt oss än) åker vi till Öland roots, det ska bli roligt och jag hoppas att det kommer gå lika bra för Kian att sova i tält så många dagar, som det gjorde förra året. 
 
Kian har följt alla Sveriges matcher och har tyckt det varit jätteroligt att kolla på. Här nedan är bilder från när jag hämtat honom från förskolan efter att dom har haft VM-fest. En väldigt smutsig liten Sverige pojke. 
Här är bilder från när vi var på kullaberg. Jag har så svårt att välja ut bilder, så jag lägger upp alla istället 😬
Ha det så bra! 
Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela