annelieandersson.blogg.se

Juli đŸŒ»

Publicerad 2016-07-08 14:02:27 i AllmÀnt,

Hej!!

Jag hoppas att allt Àr bra med er!!
HÀr Àr det lite sÄdÀr. Jag och Kian har blivit förkylda igen, Kian fixar det bra som vanligt men sjÀlv mÄr jag inte bra alls, feber och ont i bihÄlorna. FÄr hoppas att det blir bra snart.

Olof har jobbat denna veckan och sen Àgnat hela kvÀllarna Ät att försöka fixa bilen som inte gick igenom besiktningen, men nu verkar det som att han har fixat problemet. Tur Àr det för skulle vi lÀmnat in den sÄ skulle det kostat oss 13.000.

Förra veckan var vi pÄ BVC, nu vÀger Kian lite över 11 kg och Àr 79 cm lÄng.

Sandra var hĂ€r förra veckan, som jag har lĂ€ngtat sĂ„ mycket efter ❀ var sĂ„ roligt att trĂ€ffa henne igen och fĂ„ se hur glad Kian Ă€r för sin moster. 

I lördags lÄnade vi olofs mammas bil och Äkte pÄ marknad i Jonstorp och efter det gick vi en runda pÄ kullaberg.

Det har inte hÀnt sÄ mycket denna veckan, har varit trÄkigt vÀder och eftersom vi inte mÄr helt bra sÄ har vi mest hÄllit oss hemma.

 
Bilder frÄn nÀr vi var pÄ kullaberg. 
 
Kian inviger sin pool (2 veckor sedan)
 
Ha det sÄ bra, kram 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela