annelieandersson.blogg.se

Februari

Publicerad 2016-02-05 14:08:37 i Allmänt,

Hej

Jag hoppas att allt är bra med er, här är allting bra. 
Det var längesen jag skrev så mycket har hänt sedan sist.

Vi har ju varit uppe hos min farmor i Östersund, där det alltid är lika mysigt och härligt.
Kian har fått träffa alla underbara släktingar, fått känna på snö för första gången, åkt pulka och träffat hästar hos gammelfaster Gunilla. 
 
Olof och jag har även lärt oss att virka, här är en mössa jag virkade till Kian, med mycket hjälp av min farmor.
 
Samma dag som vi kom hem fyllde Olof år, så på kvällen åkte vi ut till hans mamma och åt middag.
 
Förra veckan var vi på BVC och Kian fick vaccin mot mässing, påssjuka och röda hund, i vanliga fall så får man den sprutan vid 18 månaders ålder, men eftersom vi ska resa snart så fick han den redan nu.

Han vägde då 8925 gram och var 73 cm lång. 
Kian har sedan han föddes haft lite röda torra utslag på kroppen som nu under vinterhalvåret har blivit lite värre, så BVC sköterskan tyckte vi skulle prova mjölkfritt i tre veckor och se så det inte är mjölkallergi, det går lite sådär, han tycker inte om den mjölkfria vällingen och gröten funkar men är inte alls så god som den vanliga.

Lite mer bilder från månaden som gott. 
 
Kian är redo för resan, uv kläder och solglasögon.
 
My var här i veckan med julklappar till Kian en häftig bilbana och en fin gunghäst.
 
Så fort man tar fram kameran så gör Kian den här minen numera, gapar stort 😝 
 
Ha det så bra 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela