annelieandersson.blogg.se

Helgen

Publicerad 2015-09-06 21:53:00 i Allmänt,

Det blev visst ganska fint väder i fredags trots allt, men jag hade sån huvudvärk och ont i magen så det blev inte mycket gjort ändå. Madde, Zebbe och Alice kom förbi en sväng på kvällen :) 
 
 
I lördags var det barnloppis i Glumslöv, men eftersom jag inte vaknade förrän halv tio och loppisen öppnade tio så var jag inte där i tid och de resulterade i att jag fick stå en timme i kö utanför i ösregn, så väl inne var det ganska tomt på borden och jag var alldeles för trött för att kolla efter saker, hittade lite kläder iallafall och snälla Madde som jag träffade där inne, var gullig och tog mina grejer också så jag slapp stå i kön till kassan. Jag gick en sväng till mamma och pappa istället. 

Lite senare åkte vi ner till lödde och köpte lite kläder och leksaker till Kian. 
 
 
 
Idag var jag och Kian ute hos mamma och pappa och fikade, Uffe och Lisa var också där :) sen blev det en liten sväng till kolonin. 
Nu är Kian nybadad och jag och Olof kollar på beck.
 
 
Ha det så bra. 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela