annelieandersson.blogg.se

BVC

Publicerad 2015-09-22 21:49:51 i Allmänt,

Hej! 

Nu var de ett tag sedan jag skrev men de har väl inte hänt allt för mycket. 

I söndags var vi ute hos Olofs mormor och åt middag, Julian och Linnéa var också där, efter de stack vi ner till bauhaus och sen gick vi en runda i järavallen. 
 
Idag var vi på BVC och Kian hade gått upp bra i vikt, han väger nu 6625 gram och var 63 cm. 
Han fick även 3 månaders vaccinet, så han har haft lite feber nu i kväll.
 
Imorgon ska jag och Kian till slottscaféet och äta lunch med mamma ❤ 

Ha de så bra.
Kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-26 19:36:35

Oj vad jag älskar er alla

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-26 19:36:35

Oj vad jag älskar er alla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela