annelieandersson.blogg.se

God jul 🎄 🎅

Publicerad 2015-12-26 17:08:53 i AllmÀnt,

Hej!!
 
Jag hoppas att allt Àr bra med er och att ni har haft en underbar jul, det har vi.
 
Julafton firade vi först hemma hos mamma och pappa, dÀr vi kollade pÄ kalle anka och fikade, jag och Kian stannar ocksÄ dÀr och Ät god julmat och Olof Äkte till sin syster, vilket vi ocksÄ gjorde sen efter vi Àtit och dÀr trÀffade vi tomten.
 
Kian mÄste ha varit en jÀtte snÀll pojke eftersom han fick sÄ mycket fina julklappar, hÀr Àr lite av de han fick.
 
HĂ€r Ă€r tre bilder pĂ„ en glad Kian som provar sin nya tandborste, lika bra att vĂ€nja sig redan nu fast att han inte har fĂ„tt nĂ„gra tĂ€nder Ă€n 😝
 
Kan ju ocksÄ berÀtta att vi har bokat en resa till Thailand och Malaysia, sÄ den 20 februari Äker vi och stannar i tre veckor tillsammans med Olofs syster och hennes son Julian.
Vi var först lite tveksamma över att resa med en sÄ liten, men efter att lÀst pÄ mycket och dom pÄ BVC sa att det absolut inte Àr nÄgon fara sÄ bestÀmde vi oss för att Äka, nu nÀr ÀndÄ Olof Àr tjÀnstledig och kan plugga var som helst och jag Àr mammaledig.
Vi ska Ă€ven planera in en resa upp till min farmor innan vi Ă„ker, sĂ„ det Ă€r en massa roligt att se fram emot 😀
 
God fortsÀttning pÄ er sÄ hörs vi snart igen .
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela