annelieandersson.blogg.se

Kian 2 Ă„r 🎈🎉

Publicerad 2017-07-07 13:03:16 i AllmÀnt,

Hej!!

Jag hoppas att allt Àr bra med er, hÀr Àr det bra, Kian har haft lite feber, varit förkyld och haft ont i tÀnderna men det Àr bÀttre nu.

I mĂ„ndags var jag pĂ„ anstĂ€llningsintervju pĂ„ en förskola hĂ€r i Landskrona, det var Mys kusin som hade varit gullig och nĂ€mnt mig för sin chef, och det gick vĂ€ldigt bra och om jag inte kommer in pĂ„ utbildningen jag vill gĂ„ sĂ„ börjar jag jobba dĂ€r v. 32 🙂 Arbetet verkar verkligen jĂ€tteroligt och alla pĂ„ förskolan var sĂ„ trevliga. Jag kommer sĂ„fall jobba som elevassistent Ă„t en 5 Ă„rig autistisk pojke.

Om en vecka Ă„ker vi till Öland pĂ„ reggae festival. Kian ska ocksĂ„ följa med sĂ„ jag hoppas att det gĂ„r bra för honom att sova i tĂ€lt dom tre nĂ€tterna och att det blir fint vĂ€der. My och Sanna ska ocksĂ„ dit sĂ„ det ska bli vĂ€ldigt roligt.

Jag har ju inte lagt ut nÄgra bilder frÄn Kians födelsedagen sÄ hÀr kommer nÄgra bilder:

Han var ganska svÄrvÀckt och vi fick sjunga för honom tre gÄnger innan han ville vakna. 
Han hade önskat sig ett Ikea kök, en döskalle, en klocka, en skateboard och en flÀkt. 
Av oss fick han: Ikea kök med tillbehör, verktygslÄda, kassaapparat, döskalleflagga, klocka, kappsÀck och bilar. 
Han Àr sÄ glad över att Àntligen ha fÄtt sitt kök och leker dÀr varje dag. 
 
Vi hade kalas för honom pĂ„ söndagen men jag glömde tyvĂ€rr att ta bilder 😞 
 
PÄ mÄndagen firade dom honom lite pÄ förskolan. (bilden tagen frÄn deras instagram) 
 
Det har varit ganska fullt upp sedan vi kom hem frÄn USA, vi har bland annat trÀffat Paulina och hennes nyfödda son, varit pÄ 50 Ärs fest, trÀffat faster Eva-marie och Hans och varit pÄ lite smÄ utflykter.
Suddig bild men tycker den Àr sÄ söt.
Hittade lite kantareller nÀr vi var i skogen för nÄgra dagar sedan. 
 
Ska försöka komma ihĂ„g att ta nĂ„gra bilder nĂ€r vi Ă€r pĂ„ Öland sĂ„ lĂ€gger jag upp dom hĂ€r sen. 
Ha det sÄ bra!!
Kram.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela