annelieandersson.blogg.se

Antagningsbesked 2

Publicerad 2017-08-04 13:13:00 i Allmänt,

Hej!

Jag hoppas att allt är bra med er, här är det bra förutom att jag har varit lite nere idag för att jag inte kom in på socialpsykiatriutbildningen. Jag blev reserv 2, så det var lite störigt, men samtidigt finns där fortfarande en liten liten chans att jag kommer in ifall någon tackar nej eller bestämmer sig för att hoppa av, så får hoppas på det. Känner mig så redo för att börja plugga.

Kian var så gullig när jag sa till honom att jag inte kom in på utbildningen jag ville gå, då sa han:
- Jag kan öppna till dig mamma, jag har nycklar.
Så gullig ❤

På måndag börjar jag ju att jobba och Kian ska tillbaka till förskolan igen, det är han inte så glad över och blir så ledsen när jag nämner förskolan och säger:
-snälla mamma, inte förskolan bara hemma.
Men jag hoppas att det ändrar sig när han väl kommer dit.
Känns väldigt jobbigt att man nu ska jobba hela dagarna och bara hinna träffa honom ca 2 timmar på kvällen innan han ska sova, men det är ju så det är och vi har ju i alla fall helgerna tillsammans.

Denna veckan har vi varit i skogen och plockat svamp, blev inte så jättemånga kantareller men blev en hel del kottar 😝

 
För någon dag sedan var jag och Kian nere och tog ett kvällsdopp, det uppskattade han verkligen, tyvärr tog jag inte med kameran så fick fota med mobilen.
 
Förra veckan var jag och Kian på söderåsen på marknad och sen gick vi en runda i skogen, där hittade vi en massa blåbär, där var hur många som helst och Kian som älskar blåbär var helt överlycklig. Kian trampade också i ett jordgetingbo och jag såg hur där flög upp en massa getingar, men jag tog Kian och sprang så det gick bra, men jag blev så rädd att han skulle bli stucken, Kian är ju så himla känslig mot myggbett (myggbetten svullnar upp och bli gigantiska och sen blir det som blåmärken) så är lite orolig att han är allergisk och såfall kanske är det mot getingstick också. 
Blev visst lite många bilder, men var så svårt att välja ut 😝
 
Här är en bild från karnevalen när Kian åker karusell med Alice. 
 
Och här är en bild från när vi var i Helsingborg för någon vecka sedan och Kian åkte karusell själv för första gången. 
 
Här var vi nere i Malmö och hälsade på My, vi gick bort och lekte på en rolig lekplats bara en liten bit från henne.
 

Avslutar med dessa bilderna på min söta, tokiga pojke. 
Ha det så bra! 
Kram ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela